уторак, 26. октобар 2010.

Sveti Talalej



Ikona prepodobnog mučenika Talaleja,

4 коментара:

  1. Moja slava je Sv. Talalej.
    A ime mi je Aleksandra Nikolic:))
    Moj brat ima dve ikone Sv. Talaleja, na jednoj ima crnu a na drugoj plavu kosu.
    Veliki pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Poštovana,
    hvala na komentaru,a što se tiče kose prepodobnog mučenika Talaleja, zapisano je u žitiju da mu je kosa svetle boje, ali ikonopisci se trebaju pridržavati kanona prilikom slikanja ikone te je ova ikona naj približniji prikaz svetog Talaleja.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Jeste, kosa mu je svetle boje, zbog toga je moj brat trazio da mu se uradi druga ikona.
    Mnogo mi se svidja vasa stranica. Svaka cast.
    Pozdrav.
    Aleksandra Nikolic

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na komplimentu, inače ova ikona prepodobnog Talaleja je unikatna sa žitijem od osam scena, veličine je 54x42 debljine 45mm i uradjena iz komada austrijskog prvoklasnog oraha,ikonu je oslikao Dragan Marković, Magistar slikarstva, njegove ikone možete pogedati na:
    http://www.galerijapero.com/artcentar/displayProfessor.php?artistID=15

    ОдговориИзбриши